القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثالث 3

 رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثالث 3 

سيف:مش قولنا سيف بس من غير مستر 
جنا ببتسامه:ماشي ياسيف 
:كده انت ارتحت لما قالت ليك سيف من غير مستر 
سيف:مالك 
مالك ببرود:تعالها عايزك في مكتبي 
سيف ببتسامه:طب ليه ماتصلتش بيه بدل ماتخرج من مكتبك 
مالك:عملت كده بس هترد ازي وانت مش في مكتبك وكمان اظهر نسي موبيلك كمان 
سيف ببتسامه:خلاص حصل خير ياكينج 
مالك:وانتي ياانسه جنا الملف دها الامعاكي تخلصي قرايها النهارده يعني مش هتمشي غير لما تخلصي قرايها وبعد كده هجلي المكتب وتشرحلي كل الافهمتي مفهوم 





جنا بغيظ:مفهوم
مالك:يلا ياسيف 
وبعد فتره من العمل جاء وقت انتهاء العمل ومرواح العاملين 
جنا:يانهاري كله مشي ومفيش الانا ومستر مالك وسيف
سيف:انتي لسه مخلصتيش 
جنا:لسه فضلي صفحه 
سيف:طب محتاجه اي مساعده 
جنا:لا دها في كاميرات هنا ولو مستر مالك عرف انك بتساعدني في حاجه بعيد اذا مارفدني من الشغل 
سيف بضحكه:ماشي طب سلام بقا عشان ماشي 
جنا:يبختك سلام 
جنا رجعت قرات اخر صفحه وبعدها راحت عند مكتب مالك 
جنا:خلصت يامستر مالك 
مالك:بطيء اوي علي فكره وانا مش بحب كده فابدل الرغي الابترغي مع كل شخص شوي التزامي بشغلك عشان تخلصي بداري وتمشي مع بقت العمال 
جنا بضيق:حاضر 
مالك:قوليلي بقا فهمتي اي من المشروع الامعاكي 
جنا:فهمت ان 
وبدات تحكي ليها كل حاجه 
مالك:طب تمام عايزك بقا المشروع دها تشتغلي عليه كويس اوي وهستلموا منك الاسبوع جاي تمام 
جنا:تمام اقدر امشي بقا 
مالك:اممممم 
جنا:ماشي سلام عليكم 
مالك:وعليكم السلام 
جنا قامت وبتفتح الباب والباب مش بيتفتح 
جنا:مستر مالك الباب مش بيتفتح 
مالك قام من علي كرسي وذهب يشوف الباب 
مالك:فعلا مش بيتفتح 
فجاء ضرب ايده علي الحيطه 




مالك بعصبيه:قولتلهم يغيروا كالون الباب دها عشان بيعلق شكلهم مش غيروا وربي لوريهم بس لما اخرج 
مالك جاي يتصل بشخص فونه فصل الشاحن 
مالك:هاتي موبيلك هعمل مكالمه 
جنا:موبيلي برا علي مكتبي مش معايا هنا 
مالك بزعيق وبصوت عالي بينادي علي شخص يجي يخرجهم:عععععععممممممممم عععععععععللللللللييييييي 
جنا بخضه من صوته:مفيش حد برا كلهم مشيوا 
مالك ضرب المكتب بيديه
وفجاء الكهرباء فصلت والمكتب بقا ضلمه
جنا خافت وطلعت تجري علي مالك وحضنته بقوه 
جنا بخوف ودموع:مستر مالك انا خايفه انا عندي فوبيا من الضلمه متسبنيش يامستر مالك 
مالك بحنيه:اهدي طيب متخافيش 
وبعد عنها رجعت هي حضنته تاني 
جنا بدموع وجسدها بيرتجف:م ت سبني ي يا م مستر مالك ا ا ان انا خ خايفه اوي 
مالك:اهدي انا هجيب الكشف الا في درج المكتب هنوره خليكي بس هنا ثانيه 
جنا:ح حاضر 
مالك جاب الكشف 
مالك:كده تمام اهو متخافيش المكتب بقا منور شويه 
جنا بخجل من الاعملتوا:تمام 
مالك وراح اعقد علي كرسي 
جنا بخجل:طب هنخرج ازي 
مالك:استني كمان ساعتين لما عم علي يجي ونكلموا يكلم حد يجي يصلح الباب ويفتحلنا 
جنا:طب وافرد عم علي مجش 
مالك:لا جاي عشان انا قولتلوا يجي بعد ساعتين ينضف المكتب بتاعي بعد ماامشي 
جنا:تمام  




 وعدي نصف الساعه والجو حر والكهرباء فصلها والمكيف مقفول ومالك وجنا جسدهم وجهيهم بقا مليان عرق 
مالك قام واقف ومشي بضع خطوات اتجاه جنا وبداء يفك زراير قميصه ويقترب من جنا 
جنا بخوف من اقتربه منها وهي بقت بتبعد وهو يقرب:ا ان انت هتعمل اي 
لحد ماالتصقت في الحيطه وهو حواطها بيديها 
جنا بخوف وبتوتر:ا ا ابعد لو سمحت احسن مااصوت والم عليك الناس 
مالك بضحكه وقلع قميصه ورمه قميصه في الارض:هههههههههه صوتي 
مالك اقترب منها اكثر وو

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات