رواية كنت اعشقك الفصل الثامن 8
حسام : مبتكليش لي يا ليلى
ليلى بحرج : باكل اهو ي اونكل
حسام بحنان : انا حبيتك جدا ي ليلى و بقت مكانتك زي ملك بنتي و بجد يريت تقعدي معانا وقت اطول
ليلى بابتسامة : وانا بجد و حبيت طنط سعاد جدا
ملك بمرح : سوسو دي طيبة اوي ي لولي قوليلها سوسو هتحبك ع طول
ضحكوا و اكملوا حديثم بضحك و جو اسري لطيف
انتهوا من الطعام و استأذنت ملك ابيها للزول برفقة ليلى لشراء مستلزماتهم و وافق
دخلوا غرفة ملك
ملك : يلا البس ده هيبقي قمر عليكي
ليلى : اوكي يروحي
ملك : ياااه ي لولي لو تسيبك من السفر و تعيشي معايا هنا
ليلى بضحك : يسلام هتتبنوني ولا اي طب لو اتجوزتي اقعد لوحدي ولا اجي اقعد معاكي انتي و جوزك
ملك بزعل مصطنع : يعني رافضة تقعدي معايا يوهه مش هتجوز بس عيشي
ليلى ضربتها بخفة : فوقي من احلام اليقاظة دي و قومي البسي
خبط الباب
ملك بصوت عالي : ادخل
يحيى : انا هنزل معاكم عشان محتاج اشتري حاجات
ليلى نظرت لملك
ملك : ماشي ي يحيى اهو بالمرة نختار مع بعض
- تمام انا هروح البس و خرج
ليلى : هو ورايا ورايا ايي التعب ده
ضحكت ملك : معلش يروحيي المهم ادخلي البسي
لبسوا ملابسهم و خرجوا من الغرفة و اخدهم يحيى و نزلوا ركبوا العربية
شغل يحيى الموسيقي
صباحك ضحكة بتسكر
ساعاتي الجاية من يومي
صباحك عين بتختارلي
بزوقها الحلو ف هدومي
تدوم الضحكة دي
و يدوم وجودك كل اول يوم
و كان يدندن و هي سرحانة و تنظر للخارج
ازايي حبيبتي بتقدري
تبقي المسافة و بعدها
تبقي الحياة و ما بعدها
تبقي الشوراع كلهااا
ملك : انا عوزة اشرب ايس كوفي ي يحيى
يحيى : حاضر فصلتيني من المود استني نقرب من كافيه و نجيب و اتجه الي كافية هادي
: ننزل نشرب جوا ولا ف العربية
ملك : ننزل احسن رايك ي لولي .. لوليي .. بت يا ليلى
فاقت ليلى من سرحانها : هاا .. اي ف اي
ملك : انتي مش معانا اصلا لول
ليلى : لا معاكم انتو وقفتوا لي
يحيى بصرامة : عوزة ننزل ولا نجيب المشروبات هنا
ليلى بتوتر : ل لل لاا ننزل
ملك مسكت ايديها و نزلوا و بهمس : فوقي شكلك باين اوي انك زعلانة حاولي تتبسطي بقي
و زفرت بصوت عالي نسبيا : يااربي ع النكد
و دخلوا و طلبوا مشروباتهم و استمعوا بالهدوء و الاغاني
ملك : هقوم ادخل التويلت
يحيى : تمام متتاخريش
قامت لتركهم يتحدثوا
يحيى : احم ممكن سؤال
ليلى : اتفضل
يحيى : مالك بجد نفسي افهم كل حاجة
- مفيش بس مشاكل مع بابا
: م قصدي ع ده
نظر للاسفل بحزن يحيى : ليلى بصيلي و ردي عليا
نظر لعيونه بدموع و حزن و حب
: انا عارف ي ليلى
- عارف اي
: انتي بتحاولي كتير و بجد شاف جهدك العظيم بس م شايف اننا مناسبين
نزلت دموع ليلى بهدوء : وانت عرفت ده من غير ما نقرب اصلا
- ليلى ممكن تهدي عشان بتتعبي
= ملكش دعوة انا عوزة افهم ازاي م مناسبين
- عشان حسيت بيكي متاخر
بصدمة = متاخر ازاي
- عشان اتفقت مع حد تاني اني هتقدم لها و كلمت اهلها
دموعها زادت و خرجت منها شهقة لحد حطت ايديها ع فمها لكتم اوجاعها = ع عوزة اروح البيت
- اهدي طيب .. مسك ايدها و بصلها بحنان : انا اسف بجد اسف
ضحكت بسخرية بين عياطها : فعلا؟؟ خلاص كل حاجة اتحلت وجعي اختفي و زعلي ع نفسي و حبي كله بقي تمام خلاص
نظر بحزن - انا بجد م عارف اعوض ده ازاي
ليلى بتمسح دموعها = تعوضه انك تبعد انا هقدم استقالتي و اسافر و مسيري انساك و انت ربنا يفرحك مع ندى
يحيى سكت بحيرة و حزن و جت ملك
ملك : ها يلا نمشي
يحيى : يلا
ركبوا العربية
ارتمت ليلى بحضن ملك و دموعها ع خدها لحد ما نامت
ملك ليحيى : اي ال حصل
يحيى بشرود= انا مش عارف اعمل اي
ملك : بتحبها ؟
= مين
: ندي؟؟
= شايفها مناسبة يا ملك
: طب و ليلى
= كنت بحبها زمان بس كانت بتبعد كل شوية و كنت بحس اني بحب ف وهم و انها اكيد هتلاقي غيري انا معترفتلهاش قبل كدا ولا هعترف هي هتسافر و ربنا يسهل للكل
ملك بحزن : دي بتحبك اوي ي يحيى
يحيى بضيق= المشكلة اني عرفت متاخر بعد ما عشمت حد تاني و دي اصعب حاجة هقول لاهل ندي اي
: مش عارفة افكر بصراحة الموضوع صعب اوي بس حاول متخليش ليلى تسافر لو سافرت مش هيبقي في امل
= هحاول افهم ندي و يرب تفهمني بجد
: قابلها بكرة طيب
= حاضر يا ملك
بعد دقايق يحيى : هي نامت خالص ؟
هزتت وشها برفق و ضحكت: دي غيبوبة
قلق يحيى : خلي بالك لتكون غيبوبة بجد
ملك : ليلى .. لولييي
ليلى بتقول كلام م مفهوم : لاا مشش.... عوز امشي بصي انا ااه.. سيبيني بقي يملك انا بكلم ماما
ملك ليحيى : لا دي م معانا ع الكوكب انزل شيلها
نزل يحيى و شالها و طلعوا للمنزل و ادخلها غرفة ملك
يحيى : صحيها كمان شوية عشان الفرح بتاع بليل ده
ملك : تمام
و خرج من غرفتها و ذهب لغرفة بحزن و تفكير
ف غرفة ملك
: ليلى بقااا
قامت بخضة ليلى : ف ايي
ملك بتصنع عصبية : ايييي بقالي ساعة بصحي فيكي انا تعبت
ليلى مسكت مخدة و ضربت ملك ع غفلة في وشها
ملك بضحك : يخربيتككك وشي اتكسر
_ احسن
: يلا قومي خدي شاور كدا و انا هقوم اعمل الميكب بتاعي
بتتاوب_ اوك
و دخلت الحمام بعد ثواني خرجت تاني
بصراخ : ملللك.
شاهد 👈 الفصل التاسع هنا
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا