أخر الاخبار

رواية كنت اعشقك الفصل التاسع 9 بقلم سلمي فرغلي

 

رواية كنت اعشقك الفصل التاسع 9 بقلم سلمي فرغلي

رواية كنت اعشقك الفصل التاسع 9


بصراخ : ملللك
بفزعة _ ميين مات 
: انا فاكرة اننا كنا ف العربية انا نمت امتا و مين طلعني و قلعني ععع
ضحكت ملك : يبنت المجانين انا قطعت الخلف بصي يستي انت نمتي عادي و يحيى شالك و دخلتك وانا قلعتك الشوز و الجينز و انتي لابسه تحتيهم البجامة متحرشتش بيكي متخافيش و اكملت ضحك اكتر 
ليلى بتوهان : شالني يااه يريتني كنتي صاحية 
ملك بضحك اكتر : يا واقعة ادخل و خلصي اخرتينا 
ليلى : يووه حاضر 
خلصت ملك الميكب و ارتدت فستان شيفون اوف شولدر اسود ضيق من الوسط و نزلت وطويل و هادي و طرقت خصلاتها ليغطي ضهرها بشكل رقيق 



ليلى خرجت : يلهوي شكلك قمر اوي 
ملك : دي عيونك يروحي استني البس الحلق و ابدء اعملك ميكب 
انتهوا من تزينهم و كانوا ف منتهى الرقة و الجمال لكن بداخل كل منهم اوجاع لا يعلمها سواهم 
خبط و دخل يحيى و تفاجئ من جمال ليلى 
بتوهان و هو ينظر ل ليلى : ايي الجمال ده 
ملك : يحيى انت معانا 
فاق يحيى بتوتر : ايي الجمال ده يا ملك حلو فستانك و واه انتي كمان ي ليلى شكلك لطيف 
ليلى بأبتسامة : شكرا 
ملك : يلا بينا طيب ولا اي 
: يلاا 
خرجوا و نزلوا ركبوا العربية و وصولوا للخطوبة 
ليلى : العروسة شكلها حلوة
ملك بسرحان و حزن : فعلا 
ليلى خبطت ملك بخفة : بتتت فوقي كدا انتي ال رفضاه مينفعش تزعلي 
ماك ابتسمت : حاضر ي ليلى 
و اشتغلت الاغاني و كله رقصوا و التقطوا الكثير من الصور 
يحيى : يلا نسلم و نمشي عشان تعبت خلاص 
ملك : اوك يلا 
سلموا ع كل صحابهم و خرجوا ركبوا عربيه يحيى و ف نص الطريق 
ملك : وفقنا عند سوبر ماركت عوزة اجيب حاجات كتيررر
يحيى : ع حساب مين 
ملك باستفزاز : ع حسابك يا بيبيييي
يحيى : لا خلاص مفيش نزولل 
ملك بعصبية طفولية : يوه بقي مانا مجبتش فلوس هات و انا احاسبك 
يحيى : خدي و انزلي يزنانة 
ملك باسته ف خده : حبيبي ي يحيى يقمر و نزلت 
ابتسمت ليلى و هي تراقب حوارهم و تمنت لو عندها اخ زي يحيى مكنتش هتبقي زعلانة 
يحيى قطع سكوتهم : ليلى 



ليلى : نعم 
يحيى لف لها و نظر لها : انا اسف 
_ على اي
: ع زعلك ال شايفه بسببي 
ابتسمت بحزن _ مفيش حاجة 
: اهو النظرة دي انا م عاوز اشوفها بعينك بجد بوجعني انا 
سكت ليلى و هي تنظر له مد يحيى يده و مسك ايديها 
بحنان و نظرة حب : ليلى انا حاسس اني بحبك 
نظرت له بصدمة و دموع فرح : يحيى بتتكلم بجد 
يحيى : والله و عاوزك ف حياتي ي لولي 
ليلى بصراخ : يحييييى حاسب العربية 
لف بسرعة و دخلت عربية فيهم بسرعة و مقدرش يفلت منها 
ملك خارجة بسعادة لمشتريتها لقيت العربيه كلها متكسرة وقفت بصدمة : يحيى..! لا لا يرب لااا 
و جريت بسرعة عند العربية لتري يحيى لقيته بأبشع منظر و هو نايم ع المحرك و جسمه كله دم و ازاز و منظرهم يرعب ملك حست بشلل مش قادرة تتحرك ولا تعمل حاجة 
: فوقي مش وقته تعالي و شدها من ايديها و هي ف حالة لا وعي بأي حاجة و ركبها سيارته 
: بصي الاسعاف خليكي هنا و انا هروح لحد ما يشيلهم و هجيبلك اي حاجة مهمة ف العربية و نتحرك 
الاسعااف اخدته يحيى و ليلى و الشخص ال خبطهم و جه الشب تاني لملك بسرعة خدي الشنطتين دول و الفون ده تقريبا بتاع الشب ال معاكم يلا نروح 
و ساق بسرعة للمستشفي 
: هتكلمي اهلك ؟ رديي مينفعش تفضلي كدا 
هبطت دمعة من عنيها 
: لازم تتصرفي و اهدي هيبقوا كويسين 
= ي..يححيى 
: اوعدك انهم هيبقوا تمام بس انت فوقي و شوفي هتتصرفي ازاي 
رن هاتف يحيى المتصل (عمر)
: ردي و شوفي حد يجي 
_ الو 
 : بقولك اي يسطا 
_ ا الوو ي ع.. عمر 
: ملك ؟ مال صوتك و فين يحيى 
_ عمر الحقني 
بقلق و صوت عالي : ف ايي يملك انتي فين 
بدموع _ انا ف المستشفي و يحيى عمل حدثة انا م عارفة اعمل حاجة ي عمر تعالى ونبي 
قام بخضة : مستشفي اي 
_مستشفي **** 
: جاي حالا و اغلق 



: ده صحبه
_ اه 
: كلمي اهلهم هو يحيى ده اكيد ليه عيلته و اختك كلمي اهلك 
بدموع : يحيى اخويا 
نظر لها بحزن لوجعها و قلة حيلتها :هيبقوا كويسين انشاء الله ادعيلهم
و جاء عمر يجري عليها بسرعة : اي ال حصل يملك هو فين 
ملك بعياط : جوا هو و ليلى 
عمر بصدمة و خوف : انتي كنتي فين 
ملك : نزلت السوبر ماركت و سيبتهم ف العربية رجعت لقيتهم كدا و ف عربية داخل فيهم 
خرج دكتور من غرفة العمليات 
قاموا بسرعة و جريوا اليه 
ملك : هو كويس 
الدكتور : في شب اتوفي ال كان لوحده ف العربية و البنت عندها جروح سطحية بس و صدمة الحادث و الشب التاني حالته خطر جدا ادعوهم 
ملك بعياط : يااا رب بقي انا مليش غيره يرب 
قرب منها عمر : اهدي ونبي يملك و ادعيله 
: مش هقدر من غيره يعمر والله مهقدر حاسة بوجع و هو جوا و مش عارفة اعمل حاجة هو ال بيحميني و وافق جنبي يرب مليش غيره يرب متبعدهوش اااه يرببي 
___________________________



تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -